Veelgestelde vragen

Alle informatie die je nodig hebt over Buitenconcurrent.

Kennismaken met Buitenconcurrent?

Buitenconcurrent heeft 10.000 producten voor buiten. Ons doel: alles voor buiten, maar dan tegen de meest concurrende prijzen. Zo vind je bij Buitenconcurrent alle populaire producten voor buiten, maar ook handige producten om jouw tuin te onderhouden of een BBQ om te genieten met vrienden.

Hoe kan ik contact opnemen met Buitenconcurrent?

Je kunt ons het makkelijkste bereiken via de mail. Je kunt dan een mail sturen naar info@buitenconcurrent.nl. We reageren altijd dezelfde dag nog, zodat je snel antwoord hebt.

Zijn alle producten op voorraad?

Ja! We hanteren een what-you-see-is-what-you-get beleid. Hebben we de product voor buiten op voorraad, dan vind je hem op Buitenconcurrent. Is hij even niet leverbaar, dan vind je hem ook niet online. Zo ben je altijd verzekerd van een snelle levering van jouw favoriete product.

Hoe snel worden de producten bezorgd?

Op werkdagen worden alle producten voor buiten binnen 8 dagen bezorgd. Deze tijd is nodig om de grote producten vanuit ons magazijn, op afspraak te bezorgen. Voor kleinere producten geldt een kortere levertijd. Die producten gaan met een reguliere vervoerder. Je ontvangt altijd een Track & Trace-code zodra de producten ons magazijn verlaten, zodat je precies weet wanneer de producten bezorgd wordt.

Is de verzending gratis?

Ja, iedere bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Mijn product is beschadigd bezorgd: wat nu?

Ondanks zorgvuldige controle en goede verpakking kan het voorkomen dat een product beschadigd wordt bezorgd. In dat geval ruilen we het product natuurlijk graag bij je om. Onze bezorger levert jouw nieuwe product, en jij geeft het beschadigde product weer mee retour met de bezorger. Voor kleine producten gaan wij ervan uit dat je het oude product zelf naar een pakketpunt brengt. Je betaalt dan alleen de kosten van de retourzending, Buitenconcurrent rekent geen retourkosten.

Mail voor een snelle afhandeling altijd één of meerdere foto’s van het beschadigde product en verpakking naar info@buitenconcurrent.nl. Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op om de omruiling in te plannen.

Kunnen producten geretourneerd worden?

Ja, na ontvangst heb je 14 dagen de tijd om jouw product te retourneren. Grote producten worden door Buitenconcurrent bij jou thuis weer opgehaald, zonder extra kosten. Voor kleinere producten gaan wij er vanuit dat je ze zelf naar een pakketpunt brengt. Je betaalt dan alleen de verzendkosten terug.

Hoe kan ik betalen bij Buitenconcurrent?

Betalen bij Buitenconcurrent kan met iDEAL. iDEAL, ookwel internetbankieren, is de populairste betaalmethode in Nederland.

Waar kan ik mijn zakelijke factuur vinden?

Direct na aankoop ontvang je van ons per e-mail een zakelijke factuur. Ook kun je de facturen van al jouw bestellingen vinden onder Mijn Bestellingen. Log hiervoor in met het e-mailadres waarmee je bij Buitenconcurrent hebt besteld.